Artikelen

dinsdag 6 december 2011

Een nieuwtje....

Beste allemaal.

Op dit moment ben ik samen met Petra van Dam bezig een boekje te maken. Het word een Hobbytopper van Cantecleer.
De verwachting is dat het per 1 augustus uit gaat komen, dat duurt nog wel een poos hé ! Maar morgen denk ik de kaarten op de bus te kunnen doen die ze bij de uitgeverij gaan uitzoeken voor de omslag. Die moeten al voor half december daar zijn. We gebruiken voor het boekje wat "oudere" creatables/Designables en ook komen er weer nieuwe :-) :-) :-) bij, dus...genoeg te doen. Zelf ben ik eigenlijk ook benieuwd hoe het allemaal gaat worden want ik heb nog niet alle materialen binnen.Maar...jullie kennen Petra wel...zij maakt ze zóóó mooi !!!!
Als ik niet al te vaak iets op m'n blog zet dan weten jullie hoe dat komt :-) :-).

Nog een Hartelijk Welkom voor de nieuwe volgers...
En iedereen bedankt voor jullie leuke reacties !!

Een hobbygroetje vanAnja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten