Artikelen

zaterdag 16 juni 2012

Een mannenkaart....


Hallo dames....

Deze kaart heb ik naar m'n mannetje opgestuurd...hij had nog noooooiitt een mooie kaart van mij gehad, daar moest ik gelijk iets aan doen natuurlijk :-) :-)..
Het kraftkarton heb ik bewerkt met een designable DS 0916. Het is een lange kaart dus ik heb de mal een keer verlegd. Dan word het embossingpatroon anders maar op de overgang heb ik het touw gedaan en ook door de blaadjes zie je het niet. Verder heb ik de ronde creatable LR 0168 gebruikt en de auto LR 0198, de blaadjes LR 0226 en 0228, allemaal van Marianne Design. Ook de nieuwe stempelset van Marianne CS0858 is erg leuk om mee te werken.

Ik wil jullie héél hartelijk bedanken voor de "hartverwarmende" reacties op mijn vorige kaartje. Het doet me heel erg goed !

Hartelijke groetjes van Anja





Geen opmerkingen:

Een reactie posten