Artikelen

vrijdag 16 november 2012

De klok van Marianne.





Hallo allemaal...

Even een paar kaartjes met de nieuwe spullen van Marianne Design. De mooie nieuwe klok, de esdoornbladeren, de hulst en de sneeuwpop die was er al een paar weekjes..:-)
Ik heb hiervoor kraftkarton gebruikt en daarop gestempeld met Moonlicht white van Brilliance. Doordat het inkpadje een druppelvorm heeft kun je gemakkelijk een gedeelte van je stempel nemen. Bij de klok heb ik het ornamentje van de kersttekst gebruikt, CS0861, bij de sneeuwpop een wat oudere swirl van Marianne Design.

Gebruikte materialen:

- LR0236 ovaal
- LR0244 hulst
- LR0246 sneeuwpop
- LR0255 esdoornblaadjes
- CR1234 klokken
- LR0136 boompjes
- LR0191 lantaarn
- LR0227 takjes
- LR0122 kerstster(groot)
- LR0241 Anja's labels
- CS0861 kersttekst stempels
- 923400150 dit is Eiskristall van Viva, heb ik gebruikt op de kerstster en gekocht bij Doeading

Iedereen weer bedankt voor jullie leuke reacties!! Ik ben al weer volop bezig met tekeningen maken voor het volgende jaar dus ik kan niet zo vaak bij iedereen komen 'buurten' .. Er komen weer heel veel leuke dingen aan :) :)....Jammer dat het nog zo lang duurt voor ik het aan jullie kan laten zien. :)..

Hartelijke groetjes van Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten