Artikelen

zaterdag 22 december 2012

Kerst...



 Beste allemaal...

Bij deze wil ik jullie allemaal hele Goede Kerstdagen toewensen. Helaas is het me niet gelukt om "iedereen" een kaartje te sturen. Het gaat nog steeds niet zo goed met m'n moeder en ik vind haar op dit moment belangrijker..

De gebruikte materialen voor deze kaart zijn:

- LR0236 ovale mal ( leuk weetje: dit is de best verkochte Creatable in 2012 bij Marianne Design)
- LR0122 en LR0142 kerststerren
- LR0157 takje met besjes.
- LR0227 blaadje
- CS0861 tekst
Het dessinvel is van Glitz Design, ik heb hiervoor een heel vel gebruikt en de punten naar binnen gevouwen. Daarna de vouwen onderaan gerild ( dubbel).

Ik wil iedereen weer bedanken voor jullie leuke berichtjes. Ook de nieuwe volgers Hartelijk Welkom!!
En ik heb dit jaar véél zelfgemaakte kaarten gekregen!! Dat is zóóó leuk om te krijgen :-) :-).. Dankjewel!!!!!
Bij de volgende post hoop ik jullie wat nieuwe dingen te kunnen laten zien voor wat in maart uit zal komen.

Hartelijke groetjes van Anja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten