Artikelen

dinsdag 26 mei 2015

Een stoere.....




Hallo allemaal....

Even een stoer kaartje tussendoor....:-)....
Deze heb ik ook al weer een tijd geleden gemaakt.... gelukkig heb ik nog wat in mijn fotomap staan :-)...Het komt er de laatste tijd niet zo van om kaartjes te maken. We zijn erg druk met ons moeder en mijn gezondheid is ook niet zo bijzonder goed....
De materialen die ik heb gebruikt zijn allemaal van Marianne Design en het karton is van Papicolor.

Bedankt voor jullie gezellige berichtjes..
Hartelijke groetjes van Anja



6 opmerkingen:

  1. Stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel iets anders dan dat je meestal maakt, toch stoer!
    Wens je veel sterkte met je moeder en met jouw gezondheid, Anja.
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere kaart en de oudjes hieronder vind ik helemaal geweldig gemaakt. Heel chique!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Anja! Zo stoer! Maar wat vervelend om
    te horen dat het met je gezondheid niet super is en ook die van je moeder.... :( Ik dacht nog misschien zie ik je zaterdag nog bij Doe@ding.... Maar bij deze heel veel sterkte.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere kaart.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    deze stoere kaart is erg leuk ! Je "oudjes" zijn prachtig, ben benieuwd wat je ons nog meer wilt laten zien dus ben gelijk volger geworden,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen