Artikelen

woensdag 10 juni 2015

Zeg het met rozen....




 Hallo allemaal...

Deze envelopkaart heb ik gemaakt met de al wat oudere rozenstencils...
Maar ik vind ze nog steeds fijn om te gebruiken, vooral voor een speciale gelegenheid.
De gebruikte materialen zijn:

- Pion dessinpapier.
- LR0212, LR0213, LR0214 en LR0215. rozenstencils.
- Tekstvaandel LR0241 en bijhorende tekststempel
- LR0228 open blaadjes.
- S-00097 Little Rose
- hoekpons
- bloemetje/kantje.

Bedankt voor jullie leuke berichtjes!!
Hartelijke groetjes van Anja

5 opmerkingen:

  1. heel erg mooi, Anja!!
    deze rozen stencils zijn steeds weer verrassend...
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mallen blijven mooi! Schitterende kaarten Anja!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een romantische creatie Anja....het blijven schitterende stansen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke keer ben ik verrast dat je met de mallen die ik vaak ook hebt, zulke geweldige kaarten maakt. Het is vooral de kleurencombinatie waar ik 'weg' van ben. Ook het combineren van de mallen is inspirerend, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer Anja !!
    Deze mallen blijven altijd mooi
    om een kaart mee te maken .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen