Artikelen

maandag 5 oktober 2015

Groetjes van ons...






Hallo allemaal...

Wat zijn de plaatjes van Mattie toch mooi hé? Deze keer heb ik de margrietjes gebruikt, de ronde mal ( LR0327) middenin eerst open gemaakt met een cirkelsnijder..het plaatje daarachter geplakt. Daarna heb ik een ovaal van een nestie van Crealies gestanst uit een groen vel dessinpapier ( paperbloc watercolor PK9127), dit papier is zó mooi stevig dat je het ook als kaart zelf kunt gebruiken. Dit heb ik gestempeld met de stippen, CS0937 en de swirl CS0939..
De metallic inkt die ik heb gebruikt is US-020 Champagne van Encore.
Tekstvaandel LR0241 met bijhorende teksstempel CS0855. De swirls LR0271..
Wat bloemetjes en de veertjes van Petra

Hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties..
Groetjes van Anja...



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Anja. Het is weer eens een ander modelletje. Mooie stans blijft het toch die je gebruikt hebt.
    Liieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met die mal en mooie bloemen!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog, je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk om het te combineren met een ovaal..en de takjes,die gebruik ik ook erg veel, zó mooi sierlijk.
    groetjes,
    Ans
    De embossingfolder van Nellie Snellen (EEB003) zag ik op heel veel websites staan, dus nu zijn ze er weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart heb je gemaakt Anja, heel leuk modelletje zo met het ovaal en mooie bloementoef.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is je kaartje weer Anja....PRACHTIGE stans gebruikt en heel mooi in dit ovale modelletje..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen