Artikelen

maandag 8 februari 2016

Een roosje...






Beste allemaal....

Vandaag heb ik een kaartje die met de ovale mal gemaakt is. Gelukkig sta ik er anders voor dan vorige week maandag...toen moest ik nog geopereerd worden..

De materialen die ik heb gebruikt zijn:
- LR0376 ovale mal.
- CR1330 fijne randje.
- LR0157 besjestakje
- LR0228 open blad
- wit karton van Papicolor
- dessinpapier uit een blocje Craft & You.
- roosjes, veertjes, oud plaatje van Mattie en Pearlpen van Viva.

Bedankt voor jullie gezellige reacties!
Hartelijke groetjes van Anja.




14 opmerkingen:

  1. Romantisch mooi, dat veertje erbij is zo lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heel mooi gemaakt!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Anja
    hopelijk alles ok met de gezondheid!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely STUNNING card!!! I love it and how it is decorated!!! I am glad you are feeling better!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Anja...prachtige stansjes gebruikt en ook het designpapier is geweldig ..
    en die veertjes zijn ook heel leuk..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Anja. wat maak je toch altijd prachtige malen, en kaarten natuurlijk ook. schitterend. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer al een mooie kaart met je prachtige mal.
    Fijn om te horen dat je ondanks je gezondheid toch weer de energie hebt gehad om een kaart te maken.Mag ik hier uit concluderen dat de operatie geholpen heeft? Ik hoop en gun het je zo!
    Lieve groetjes Anny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een dotje je kaart Anja!!
    Heel apart alles bij elkaar.
    Van harte beterschap , en sterkte.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Anja.
    wat een super mooie kaart en gebruik van mallen, ik ben er weg van.
    Ik hoop je gauw weer eens te zien, maar misschien kan je mij even mailen en kan ik het telnr aan je geven, fijn weekend en liefs van Anneke ( Harderwijk )

    BeantwoordenVerwijderen