Artikelen

woensdag 4 januari 2017

Laat ze maar fladderen!!














Hallo allemaal..

Vinden jullie het ook zo fijn dat alles weer een beetje in een "normaal" ritme is gekomen? En ik heb er weer zin in...jullie ook?? :-)..
Naar verwachting komt per 1 februari de nieuwe ronde mal ( LR0454) uit en ik heb al vast wat voorbeeldjes gemaakt...mij prikkelde het om er een babysetje mee te maken..De mal bestaat uit 4 mallen, de buitenste is 13 cm doorsnee, dan de "bloemenrand" die in het midden open is, die is bijna 12 cm. Daarna komt het kleine rondje, 7,5 cm en dan de open vlinder...die is 4,5 x ruim 4 cm. Met de bloemenrand kun je ook b.v. je plaatje mooi uitstansen.
Bij de witte kaart heb ik met de envelope punchboard een bijpassende envelop gemaakt, de meeste enveloppen waren te groot..:-)..
Het dessinpapier komt uit de A4 blocs van Eline/Marianne..PB7049 en 7050.
De cadeaudoosjes heb ik gemaakt met het superhandige malletje van Marianne, CR1386... De plaatjes zijn van een Mattievel MB0159.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden..:-)..

Ik wil iedereen bedanken voor jullie gezellige berichtjes

Een Hartelijke groet van Anja

14 opmerkingen:

  1. ziet er weer heel mooi en veel belovend uit Anja. je hebt er ook weer leuke dingetjes mee gemaakt! hopelijk krijg je weer veel inspiratie dit komende jaar!
    groeten van Els T

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja,
    Ik kom je even mijn complimenten overbrengen voor je schitterende februari mal. Ben er weer helemaal weg van! Heel mooi met die opengewerkte vlinders er bij. Je hebt er ook weer super mooie voorbeelden mee gemaakt. Ik mag er vanaf morgen weer mee gaan werken voor de Hobbyzine Plus dus wordt voor mij weer een feestje om te gaan doen!
    Bedankt !!!
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lief schattig en knuffelig leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anja

    Je hebt weer een supermooie kaarten gemaakt met de nieuwe mal die uitkomt in februari.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst de beste wensen voor 2017 Anja en wat start je het nieuwe jaar met een schitterende mal. Ik weet nu al dat ik die ook weer ga kopen zo gauw die in de winkel ligt. Ik wens je alvast heel veel inspiratie toe voor nieuwe ontwerpen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaartjes heb je met die prachtige nieuwe stansjes weer gemaakt Anja, je heb weer fantastisch je best gedaan...
    Ook voor jou en je dierbaren nog een heel ooi en vooral een cratief 2017
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Anja!
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met de schitterende mal !
    Leuk babykaarten, onze dochter is bevallen van een gezonde zoon Thomas!
    Zo kriebelt het om babykaarten te gaan maken met deze lieve plaatjes@
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn weer super mooie kaarten Anja!
    Wat een prachtige mal, weer moeilijk
    om hem in de winkel te laten liggen!
    Leuke voorbeelden heb je er mee gemaakt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaartjes, mooie mal
    van welk merk is die.....hebberig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjan.
      De tekeningen die ik maak worden door Marianne Design uitgebracht. (zie rechterzijde)

      Hart, groet van Anja

      Verwijderen
  10. Wat een schitterende kaarten!!
    groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten en een schitterende mal weer Anja.
    Verheug me al op 4 februari als je bij Kaart&Klos in Veenendaal de demo komt geven met je nieuwe mal.Tot dan!
    Groetjes Anny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten ,ook de nieuwe mal is super groeten lucie

    BeantwoordenVerwijderen