Artikelen

maandag 13 februari 2017

Vervolg demo..














Hallo allemaal..

Een paar kaartjes die ik voor de demo heb gemaakt.. Voor de puntvormige kaart heb ik de LR0454 gebruikt en de rand heb ik gedaan met de oudere LR0300. Het dessinpapier is van Craf &You design. De plaatjes heeft Joke van Kaart & Klos
Het ornamentje is van de LR0376...wat oudere takjes/blaadjes, veertje en bloemetjes.
Voor de tweede kaart heb ik weer de LR0454 gebruikt met de CR1390..die heeft van die leuke stiksteekjes..héél erg leuk om mee te "spelen"..:-)..
Dessinpapier is weer van Craf &You design, plaatje van Joke.
Bij het ronde malletje heb ik eerst een cirkel uit het karton gesneden en daarna de mal gestanst en geembost.

Iedereen weer bedankt voor jullie gezellige berichtjes.
Nieuwe volgers...Hartelijk Welkom. Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen.

Hartelijke groetjes van Anja





7 opmerkingen:

  1. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anja , hij is weer erg mooi .
    Bedankt, Henriëtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anja, weer nieuwe inspiratie! hartelijk bedankt.
    groetjes lena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel mooi weer deze prachtige kaartjes Aja....zulke mooie stansjes ervoor gebruikt en weer zoooooo mooi afgewerkt...SUPER KNAP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, die Karte ist ja ganz bezaubernd geworden
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer goed je best gedaan! En wat is het weer goed gelukt allemaal
    Groetjez Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave kaarten Anja!!
    Wat zijn ze weer mooi !
    En schattige plaatjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen