Artikelen

maandag 13 maart 2017

Even iets anders...



















Beste allemaal..

Een tijd geleden kreeg ik een Misti Tool...( stempelhulp).. Ik ben er mee aan het freubelen gegaan maar heb er nog niets van kunnen plaatsen... Ik vind het héél erg leuk om te doen en om ook de wat oudere mallen bij te gebruiken. Het grote voordeel is dat je de stempel meerdere keren overnieuw kunt stempelen op dezelfde plek zonder dat je het verschuift! Dat lukt je met de hand nooit!!:-)..
Ook heb ik een paar Layered stempels , dan bouw je de bloem in laagjes op met oplopende kleuren bij voorbeeld. De eerste groenige kaart kreeg ik helaas de kleur niet goed van op de foto...is een héle mooie kleur groen. De Misti Tool is best wel een duur apparaatje maar nu komt Marianne met een stempelhulp die niet zo duur is. Er staan verschillende filmpjes op You Tube over dit handige apparaatje. Ook komen er mooie Layered stamps uit...
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden..

Bedankt voor jullie gezellige reacties!
Hartelijke groetjes van Anja


8 opmerkingen:

  1. WOW, das sind ja ganz tolle Karten, eine schöner als die andere
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten hoor Anja...ik kan niet meer zonder de misti, geweldige uitvinding!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Anja, ik heb zitten smullen met de ogen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes Anja...zo mooi die gestempelde bloemen..en ja ik heb de stempelhulp van Leane Creatief
    super gemakkelijk werkt dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Anja ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend weer Anja!
    Het was leuk om je te ontmoeten Zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer mooi! ook ik heb sinds 2 jaar een misti, maar de nieuwe stempelhulp is inderdaad handig en nog eens betaalbaar ook. Veel succes verder en tot de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaarten zijn weer prachtig Anja !!
    Mooi zijn de stempels ,weer eens wat anders.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen