Artikelen

maandag 26 juni 2017

Voor de mannen!!
















 Hallo allemaal...

Deze keer drie kaartjes speciaal voor de mannen...ik vind die plaatjes die op het
Pionpapier staan vaak erg mooi maar je kunt er niet altijd gelijk iets mee..bij de vierkante mal ( LR0470) heb je een wat groter plaatje nodig dus toen kwamen deze plaatjes weer goed van pas!! Het ruitjespapier( Pion) is ook al wat ouder .
De schelpjes zijn van LR0471 en de bloemen van LR0472.
Het zilverkleurige karton is van Marianne, CA3127....dat is erg mooi karton, beetje mat, niet zo glimmend! :-)... Veertjes heb ik een tijdje geleden bij Petra gekocht. Een tijdje geleden vroeg er iemand aan mij of ik geen herenkaarten maakte....ik dacht OEIII ...daar moet ik gewoon aan denken dat ik die niet "vergeet" hé!! Ik maak ze wel maar vaak niet als eerste! :-)...Ik vind dat de "heren" best tevreden kunnen zijn als ze een van deze kaartjes krijgen toch?? :-)..:-)..

Bedankt voor jullie reacties..
Nieuwe volgers ...Welkom!

Hartelijke groetjes van Anja






6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartje Anja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, Dass sieht ja schön aus, ganz toll gemacht
    glg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie heren kaartjes, Anja.
    De "heren" die één van deze kaarten op de mat vindt hebben echt geluk met zo'n prachtige kaart.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie heren kaartjes, Anja.
    De "heren" die één van deze kaarten op de mat vindt hebben echt geluk met zo'n prachtige kaart.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie mannen kaarten Anja!
    Wat zijn de mallen super gaaf.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen