Artikelen

maandag 17 juli 2017

De nieuwe LR0483 en de LR0484.











 Hallo allemaal...

De nieuwe van augustus al weer.. Het is iedere keer weer spannend...hoe zijn ze geworden....doen ze het goed.....wat gaan jullie er van vinden?? :-).....kan ik er genoeg mee...?? Gelukkig kun je er weer veel kanten mee op!! De mallen zijn 13,5 cm , buitenmaat. Bij de LR0484 zit ook een extra "matrandje" , altijd handig!! Verder kun je heerlijk "spelen" met de mallen door als je b.v. de tweede mal alleen stanst en embost dan blijft het middengedeelte dicht. Doe je deze tegelijk met de volgende dan word het een open passe-partout. Dat kan bij de derde en vierde mal ook...en ook die ornamentjes kun je weer gebruiken bij b.v. dat malletje met de prikgaatjesrand. Mogelijkheden genoeg!!
Bij de LR0483 zit geen matrandje uiteraard maar ook daar kun je weer het midden dicht laten of open door de volgende mal tegelijk te doen. Met het malletje met de open streepjesrand kun je ook b.v. een plaatje uitstansen, diverse plaatjes van Mattie heb ik uitgeprobeerd en dat lukte..
Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van deze mallen vinden??

Hartelijke groetjes van Anja


5 opmerkingen:

  1. Wow weer een prachtige creatie. Ik vind de bloemen ook zo mooi op de eerste foto, kan je mij het nummer daarvan geven of zijn het deze van de LR0425 ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josee...
    Deze bloemen heb ik gemaakt met de LR0472. Die staan aan de rechterkant afgebeeld. Die zijn ook nog maar pas uit.

    Veel succes,
    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat een schitterende kaarten!
    Ben benieuwd hoe de kerstplaatjes erin staan.....
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals altijd zijn het weer super mooie mallen en ook de kaarten heb je schitterend gemaakt.

    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen