Artikelen

maandag 21 augustus 2017

Meisjes!!









Hallo allemaal..

Ik heb moeite om alles weg te gooien...:-)... hebben jullie dat ook dat je nog dingen van jaaaaren oud hebt liggen?? Nu kwamen deze plaatjes toch wel weer van pas!! We waren een paar dagen weggeweest en toen zijn we in de winkel van Nellie Snellen geweest...fout!!!! :-)...:-)...daar hebben ze ook weer leuke dingen natuurlijk!! Nellie had o.a. heel mooi glimmend karton, speciale blauwe kleur...Daar heb ik mee zitten "spelen"..:-)..
Gebruikte materialen:
- LR0484, grote vierkant..
- LR0471, schelpen
- LR0472, bloemen
- LR0470, takjes.

Met de LR0483 en de LR0484 en andere Marianne Design spullen hoop ik 2 september weer een demo te doen bij Joke van Kaart & Klos aan de Nieuweweg in Veenendaal. Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien???

Nieuwe volgers heet ik Hartelijk Welkom!
Bedankt voor jullie reacties!

groetjes van Anja

5 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Anja. Leuke plaatjes en mooie mallen heb je gebruikt. Leuk wanneer iets uit je oude voorraad toch weer van pas komt. Heel herkenbaar dat moeilijk weg kunnen doen van oude spullen.
    Ik probeer nu mijn oude papierblokjes regelmatig te verwerken ineen kaart of iets anders.
    Jammer dat Veenendaal voor mij niet in de buurt ligt.Succes met de demo.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welk papiersoort (merk) heb je hiervoor gebruikt (glimmend blauwig karton)?
    Ik heb namelijk zelf ook nog een paar knipvellen die jij hierbij hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Froukje..
      Helaas stond er helemaal geen merk o.i.d. op!
      Ik viel gewoon voor de aparte kleur!

      Hartelijke groetjes van Anja

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen