Artikelen

maandag 23 oktober 2017

Blauwgroene...














Hallo allemaal...

Deze blauwgroene kleuren spreken mij héél erg aan...:-)... De kaartjes zijn gemaakt met de LR0483 en de LR0484. Bij de derde kaart heb ik ook de LR0470
gebruikt. Het dessinpapier is van Craftandyoudesign en van Pion, de plaatjes komen bij Joke, Kaart & Klos vandaan. De vlinder is van de LR0454, de schelpjes van LR0471, en de bloemen zijn van de LR0472. De stencils zijn allemaal van Marianne Design.

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten..:-)..
Groetjes van Anja.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel mooi ook de kleur en de plaatjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel mooi ook de kleur en de plaatjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, was für tolle Karten, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer hele mooie kaartjes Anja...zo een schitterende stansjes gebruikt...een lust voor het oog...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn weer super mooi Anja!
    De vorige zijn ook prachtig!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Anja, mooi hoor, ja die kleuren spreken mij ook aan! Liefst maak ik alles in pastel
    Ga zo doir Anja!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen