Artikelen

maandag 20 november 2017

Lieve meisjes....








Hallo allemaal..
Deze meisjes vind ik zóó liefff :-)...
Hiervoor heb ik de envelopvorm LR0468 en de grote vierkante LR0470 mallen gebruikt..de plaatjes heb ik bij Joke van Kaart & Klos gekocht. De open schelpjes, LR0471 en de bloemen zijn van de LR0472. De vlinder is van de LR0454. De standaard is een oudere mal. Hierbij heb ik ook de diamond gems van Marianne gebruikt, JU0932. Het gestippelde dessinpapier komt van het bloc PB7049.
Wij hebben momenteel écht freubelweer hier...:-)....

Hartelijke groetjes van Anja


2 opmerkingen:

  1. Hallo ANja

    Je nieuwe kaarten zijn weer super mooi gemaakt.
    Met je mallen maak je schitterende kaarten.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeld schone kaarten zijn het Anja!
    Prachtige mallen zijn dit.
    De bloemen heb ik ook gekocht.
    Wat zijn ze mooi !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen