Artikelen

woensdag 6 december 2017

Fotoboekje...










Hallo allemaal...

Dit fotoboekje staat al een hele tijd in mijn fotomap... ik wist niet hoe ik de gezichten moest vervagen maar nu heeft een kennisje dat voor mij gedaan!! :-).
Ik heb hierbij de LR0376 gebruikt en de randmal is van CR1330. De teksten zijn ook van Marianne PL1509 en ik heb het Watercolour bloc gebruikt, PK9127.
Wat oudere takjes en sprietjes..
Als basis heb ik héél stevig karton gestanst, daarna aan beide kanten het dessinpapier geplakt. Ik weet nu nog met hoeveel plezier ik dit boekje heb gemaakt!! :-) :-).. We kregen deze serie mooie foto,s van de kinderen ter ere van ons 35 jarig huwelijk..

groetjes van Anja

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk en mooi, Anja.
    Ook leuk om als cadeautje te geven...
    Groetjes,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan Anja!
    Inderdaad ook een leuk kadootje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anja

    Heel leuk gedaan dat fotoboekje.
    En ook de bijpassende kleuren zijn schitterend.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee dat foto mapje en heel mooi.
    Zo kunnen ze ook je foto's niet misbruiken door ze te bewerken.
    Groetjes Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what fun and beautiful, anja.
    also nice to give as a present ...
    Greetings,

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen