Artikelen

maandag 22 januari 2018

Gezellige demo....










 Hallo allemaal...

Wat wás het gezellig afgelopen zaterdag bij Kaart & Klos.. Ik ben weer héél erg verwend met leuke en lieve complimentjes..:-)..:-).. En de héle dag druk!!! Dankjulliewel!!
De kaartjes die ik hier heb zijn gemaakt met Reprint dessinpapier wat Joke verkoopt...ben er helemaal weg van...:-)..
De stencils/embosfolders zijn de DF3443 en DF3444. En hebben jullie de nieuwe vlinders,(LR0509) van Tiny al gezien??  Zo mooiiiii....

Dankjewel voor jullie reacties
Nieuwe volgers...Welkom!
Groetjes van Anja


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorbeelden ze zijn prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een mooie kaarten! Hoop ze nog eens in het echt te bewonderen, ben al weken verkouden en zo hoesterig....
    Groetjes en liefs ,
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schtterende kaartjes heb je met die leuke stansjes gemaakt Anja ...WEER ECHTE KUNSTWERKJES...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten weer Anja!
    De mal is super mooi,en ook
    het rozen papier.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi Anja ik wou dat ik ook eens hoor wanneer er een demo is bij kant en klos ik heb me toen wel opgegeven voor de nieuws brief maar hoor nooit iets jammer had er graag bij willen zijn ghr dikkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังไซไฟ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen