Artikelen

maandag 19 februari 2018

De nieuwe van maart !!
















Beste allemaal...

Het is al weer bijna 1 maart, dan komen als het goed is de nieuwe malletjes uit!!
De LR0516,langwerpige, de LR0517, halfronde en de LR0518, golvende.
Deze keer word het een "setje" met het thema margrietjes...later komen er nog meer malletjes met soort van margrietjes..:-)..zelf word ik er heel blij van...je kunt er ook weer zo lekker veel mee! :-) Ook vind ik de bloemen LR0472 er zo goed bij passen, dat is per ongeluk gegaan..:-)..
Ben benieuwd of jullie ze ook zo leuk vinden?
Ik hoop hiermee zaterdag 17 maart een demo te doen bij Joke van Kaart&Klos. Ik zou het best wel leuk vinden als jullie weer gezellig komen kijken?? :-) :-)..

Bedankt voor jullie reacties..
Hartelijke groetjes van Anja.

6 opmerkingen:

  1. Beautiful work, Anja! Love these new dies, I can't wait to receive them.
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig! en wat een pracht van stansen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties Anja!
    Ook je vorige kaarten zijn super mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Anja,
    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Heb nu een nieuw account, dus kan jou weer volgen.

    Groetjes uit Zeeland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนัง Animation

    BeantwoordenVerwijderen