Artikelen

dinsdag 22 mei 2018

Vlinders...en bloemen....en een lief meisje...














Hallo allemaal...
Deze kaartjes zijn gemaakt met de LR0525 en de LR0526, deze mallen zijn begin mei uitgekomen. De bloemenplaatjes zijn van Mattie, MB0174. De vlinders zijn van de LR0509. Ook heb ik het karton van het Watercolourbloc gebruikt, PK9127, dat past zó mooi bij Mattie's plaatjes...:-)...
De bloemen zijn van de LR0472. De ornamentjes zijn van de LR0484.
Het plaatje van het meisje is een "oudje" van Pion. De nesties zijn van Crealies..

Bedankt voor jullie reacties...
Nieuwe volgers...Hartelijk Welkom!
groetjes van Anja

2 opmerkingen:

  1. hoi Anja, ik ben een hele tijd uit de running geweest totdat ik deze mooie kaarten zag met de randmal. Prachtig!! Ik ben de mal meteen gaan kopen en ben gister weer aan de kaart gegaan hihi. Dank voor de mooie voorbeeldkaarten.Krijg ik weer inspiratie van..groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen