Artikelen

maandag 23 juli 2018

Zeegroen en blauw....











Beste allemaal...

Voor deze keer heb ik een paar zeegroen/blauwe projectjes...
Bij de eerste kaart heb ik gewoon een andere tint karton gebruikt, geen wit:-)..
Ook die kleur vind ik mooi uit gevallen met mat en glimmend karton!
De kleine hoekjes zijn de LR0538 en de lange randen LR0537. Het smalle schulprandje is van de LR0525 en de label is een "oudje", CR1352. De grote bloemen en de blaadjes komen naar verwachting over een week in de winkels te liggen. Ik heb 2 hoekjes met de Trouvaille geembost en de andere 2 heb ik met de hand gedaan...
Het tweede project is een soort puntzak die ik heb "gevuld" met schatjes uit de zee..:-)... Het dessinpapier komt van het bloc Seabreeze, PK9156. Het zeepaardje, LR0536, de open schelpen zijn van de LR0471, de takjes van de LR0470. Tekststempel is een "oudje" van Marianne..

Buiten is het véél te warm om iets te doen...dus, ideaal knutselweer? :-)..:-)..
Bedankt voor jullie reacties, Nieuwe volgers ...welkom!
Hartelijke groetjes van Anja.

5 opmerkingen:

  1. Hallo ANja

    Mooie kleuren karton heb je gebruikt.Leuke kaarten gemaakt
    Groetjes van ons uit het vakantieadres in Drente
    Het is hier ook heet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anja,

    Het is zo mooi allemaal enne ik wilde je mailen maar omdat de pc helemaal leeg is geweest hier... ben ik je emailadres wkijt. Wil jij mij een emailtje sturen please? Dan heb ik het weer en kan ik je een emailtje sturen
    Groetjes die andere Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn prachtig Anja!
    Mooi dat zeegroen met wit!
    De randjes heb ik bij Joke
    in Veenendaal gekocht !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zijn ze weer! Bij komt even niks uit mijn vingers op kaartgebied! M'n vingers plakken en en bang voor vlekken en dat vind ik zonde.
    Warm is het zeker, kan er slecht tegen....
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen