Artikelen

maandag 20 augustus 2018

DEMO met o.a. de nieuwe omklapmallen bij Gerda's Hobbyshop in Putten!!! Zaterdag 25-8.






 Beste allemaal...

Deze keer weer een paar voorbeelden die gemaakt zijn met nieuwe mallen die naar verwachting per 1 sept, in de winkels liggen, omklapmallen... De LR0552 is een ronde en de LR0553 is een vierkante variant. De buitenmaat is van allebei 13,5 x 13,5 cm. Er zitten in het midden aan de zijkanten vouwlijntjes zodat je de uitgestanste kaart om kunt vouwen. Bij elke mal zitten 2 "uvormige" malletjes waarmee je naar hartenlust kunt combineren. En ook de vierkante en ronde malletjes zijn superhandig! :-)...De maten zijn zo gemaakt dat ze passen bij veel plaatjes van Mattie..Binnenin zitten de blaadjes/ornamentje en takje.
Ik heb het Soft Pastels bloc van Marianne gebruikt, PK9157 en het mooie plaatjes vel van Mattie, MB0176. De grote bloemen, LR0546 en de blaadjes LR0547.
Ik ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden?? Deze kaartjes hoop ik ook mee naar de demo te nemen bij Gerda's Hobbyshop a.s. zaterdag 25 aug,...

Heel veel hobbyplezier...
Anja.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anja.
    OOk deze keer weer 2 schitterende mallen, ik denk super snel een hele mooie kaart. groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ANja

    Je nieuwe kaarten met de mooie mallen zijn zoals altijd weer super mooi gemaakt.
    Mijn complimenten hoor.
    Ik bel je nog en groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Anja,
    Heb al een poosje niet meer op je blog gekeken i.v.m. vakantie. Was heel verrast door de prachtige voorbeelden van de nieuwe mallen. maar ook door de andere voorbeelden. Hierdoor krijg ik weer inspiratie om het weer op te gaan pakken. veel succes verder en een fijne demo in Putten. Hoop je gauw weer eens te bellen. Hartelijke Groeten Jannie I.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn weer super mooi Anja!
    Wat een prachtige mallen zijn dit.
    Je hebt er wat moois van gemaakt!
    Jammer dat Gerda zo ver weg woont.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat ik je weer mocht ontmoeten Anja en wat had je mooie voorbeeldkaarten bij je. Ik was wel heel verbaasd toen ik bij je wegging dat ik een mal van je mocht promoten. Aflopen zaterdagavond ben ik met deze mal een beetje aan de slag gegaan, de kaart is nog niet af, maar ik koop de vierkante mal er ook nog bij. Ook om het mooie kroontje die daarbij zit. Het zijn weer prachtige mallen die je ontworpen hebt en je kunt met deze mal kaarten maken waarvan het gewicht bij 2 postzegels blijft en dat is ook heel erg fijn voor de kaarten die verstuurd moeten worden. Binnenkort laat ik de eerste kaart zien op mijn blog, en nogmaals hartelijk bedankt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anja wat een genot je blog te bezoeken je hebt weer fantastische kaarten gemaakt echt superrrrrr
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen