Artikelen

maandag 3 december 2018

Ahoy...




















Hallo allemaal...
Deze 3 kaarten zijn een volgens mij weer erg geschikt voor de mannen! Ik heb de 2 nieuwe omklapmallen gebruikt, LR0570 en de LR0571. De letters komen ook van Marianne Design, CR1452 en CR1453, daar kun je leuk mee "spelen"...
Het karton is van Crafters Companion, Pacific. De schelpen. LR0471, de takjes zijn van de LR0470. De lange open gewerkte rand is de LR0537. Zeepaardje is de LR0536. De ronde cirkels zijn nesties van Crealies. Ook heb ik een stippen embosfolder gebruikt, DF3447.
Enamel Dew Drops, PL4514, en de Rhine Stones, CA3136, ook van Marianne.
De plaatjes zijn van Lapland.
Ik hoop dat ik jullie een beetje kan inspireren...?

Bedankt voor jullie gezellige berichtjes..
Groetjes van Anja

3 opmerkingen:

  1. Prachtige mannen kaarten Zijn het.
    Weer een goed idee voor ons Anja!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten maak je!
    Ik ben via Miranda (bolletje lucky)bij je gekomen, ben meteen volger geworden:)
    Bedankt voor je uitleg!
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen