Artikelen

maandag 2 september 2019

Warme Winter Wensen






















Beste allemaal...

Deze 3 kaartjes heb ik een tijdje geleden gemaakt voor de nieuwe catalogus van Marianne !
Ze zijn gemaakt met de nieuwste 3 mallen die net zijn uitgekomen. De LR0618, de LR0619 ( Warme Winter Wensen) en de LR0620, ( Warm Winter Wishes).
Plaatje van Mattie er bij en zilverkleurig karton...

Wat was het gezellig afgelopen zaterdag op de demo bij Zusjes Hobbyhoek!!! En best héél veel bekenden gezien, ondanks de warmte! Ik heb zó veel lieve complimentjes gekregen...kortom...ik heb weer héél veel vitamine L opgedaan ❤.....:-)..
Dankjulliewel allemaal!!!!

Hartelijke groetjes van Anja




5 opmerkingen:

  1. hallo Anja,
    je had ook zoveel moois bij je! daar heb je wel complimenten voor verdiend! Het was gewoon geweldig!
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, jammer dat ik al het moois niet heb kunnen bewonderen, maar ik hou jouw blog goed in de gaten!
    Deze kaarten zijn weer een lust voor het oog.... liefs en groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten! Logisch dat je hier heel veel complimenten op kreeg!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn weer super gaaf Anja!
    Wat een prachtige mallen zijn dit.
    Jammer dat de demo zo ver weg was.
    Maar kijk altijd op je blog!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen