Artikelen

maandag 26 oktober 2020

Baby's....



















Hallo allemaal...

Deze keer wat "rustige" babykaartjes...altijd nodig...:-)...

Ik had een héle tijd geleden een keer een plastic sjabloon gekocht met grote stippen er uit... die kun je dan héél eenvoudig met een sponsje met inkt aanbrengen op je karton. Ik heb hiervoor het fluweel karton gebruikt, dat werkt erg mooi! Erg leuk om uit te proberen...:-)...

De baby stansjes en stempels van Marianne Design blijven zóó leuk!! Die mag ik graag gebruiken !!

Hart, groetjes van Anja.
 

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk zijn je baby kaarten Anja!
    Ze zien er geweldig mooi uit.
    Handig zo,n stippen mal,leuk effect .
    Ook mooi op het fluweel papier,prachtig!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anja, dat stippenkarton is heel goed gelukt en het resultaat/kaarten maken ervan is schitterend, ik houd er wel van en ga het zeker proberen.
    groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kaarten toch altijd prachtig Anja! Ook je mallen zijn schitterend.
    Een paar jaar geleden vroeg ik je de afmetingen bij je mallen te plaatsen. Onmiddellijk deed je dat en nu nog steeds. Wil je daar toch nog eens heel erg voor bedanken Anja! Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen