Artikelen

maandag 12 april 2021

April producten van Marianne..















 Hallo allemaal..

Heb een poosje niets geplaatst hé! Niks aan de hand hoor maar ik ben aan het tekenen geweest! Heb wat nieuwe ontwerpen getekend..Kreeg van Marianne te horen dat er nog niks mis is met mijn "dikke" duim...:-)..:-)..Dát hoor ik graag natuurlijk! Ik doe het ook al zóó lang! Extra fijn om dit te horen :-)..

De kaarten die ik deze keer heb geplaatst waren een opdracht voor de mailing van Marianne van april... Ik heb natuurlijk de uitgebreidere detail foto's er bij.

Gebruikte materialen zijn:

- CR1538, lange mal

- LR0709, lijstje

- LR0710, tekst Beterschap

- LR0703, Hortensia

- LR0553, horizontale omklapmal

- LR0571, verticale vierkante omklapmal( iets verlengd)

- CR1539, herenbeestjes

- PK7060, dessinbloc Honeymoon

- PK9174, dessinbloc Springtime

- EWK1284 en EWK1285, plaatjesvellen.

- LR0693, takje gebruikt

vleugje Glitter Gloss van Nuvo

Bedankt voor jullie fijne reacties! Groetjes van Anja

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anja, blij dat je er weer bent.
    Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja

    Schitterend zijn je kaarten weer en wat prachtig de kleuren zo gemaakt en net echie.Lijkt echt kunstwerk van je.
    Groetjes van ons en ook voor je mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijken wel schilderijtjes Anja!!
    Je kaarten zijn heel erg mooi,knap gedaan.
    Heel fijn dat je weer wat laat zien.
    Was net van plan om te vragen of je ziek was.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen