Artikelen

maandag 18 oktober 2021

Groen/roze...

















Beste allemaal..

Deze "serie" heb ik gemaakt met een wat ouder dessinbloc, Forest Blooms van de Paper Boutique. Ik ben ook zó blij met de slimline mallen van Marianne! Zo lang als ik kaarten maak heb ik al lange kaarten gemaakt omdat ik dat zo mooi vind:-)..Met deze slimline gaat het zó makkelijk en mooi met dat stiksteekjesrandje! Verder heb ik natuurlijk ook de oudere mallen gebruikt..

Materialen:

- LR0731 en LR0732

- LR0703

- LR0637

- LR0716

- CR1538

Bedankt weer voor jullie leuke reacties!! Groetjes van Anja


 

5 opmerkingen:

  1. Hallo Anja, wat zijn ze weer mooi! Leuke kleurcombinatie met groen en roze!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt , veel te zien mooie kleuren bij elkaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn heel apart Anja!
    De kleuren zijn ook heel mooi!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten,ik zou graag de afmetingen van de eerste kaart willen weten,dan kan ik hem ook maken.
    Gr.Ella.

    BeantwoordenVerwijderen