Artikelen

maandag 25 juli 2022

Love....





 Goeiemorgen allemaal...

Deze kaart heb ik een tijdje geleden voor vrienden van ons gemaakt...wel een beetje passen en meten met het dessinpapier..:-)...maar dat is al zó mooi van zichzelf!! Het dessinpapier is van Mintay, City of Love.. De lange mal die ik heb gebruikt is de LR0752. De cijfers heb ik van de CR1566. De bloemen, LR0703, heb ik uit vellum gestanst en daarna bewerkt met een vleugje Glitter Gloss van Nuvo. De blaadjes komen van de LR0608.

Bedankt weer voor jullie reacties!! Groetjes van Anja.


3 opmerkingen:

  1. Ha Anja, weer zo'n mooierd.
    Ik vind het steeds zo fijn dat je de "opbouw" laat zien.
    Gtoetjes, RiaN

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart Anja !!!
    Daar waren je vrienden vast blij mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al wel een tijdje geleden dat ik je blog bezocht
    Het is een streling voor het oog , vol bewondering heb ik genoten van je kaarten
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen