Artikelen

maandag 12 juni 2023

Lief konijntje..





 Goeiemorgen allemaal...

Vandaag een kaartje uit mijn map... het was té "stroperig" in m,n bovenkamer om iets nieuws te kunnen bedenken :-)... De buitenste mal is de LR0484. Het witte karton heb ik geembost met de DF3453. Het zilverkleurig karton ( CA3172) is gestanst met de LR0670..Het plaatje is een oudje van Mattie en daar heb ik de leuke viooltjes van Petra bij gebruikt, LR0649. De tekst is de LR0646 en de vlinder is van de LR0509.De staander is gemaakt met de CR1507.

Bedankt weer voor jullie leuke reacties!! Groetjes van Anja.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Anja

    Die is heel lief met het konijntje.
    Lieve groetjes van mij
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart komt mij bekend voor Anja !
    Ik vind hem nog steeds heel mooi.
    Lief dat konijntje en de viooltjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen