Artikelen

maandag 16 oktober 2023

Konijntjes....






 Goeiemorgen allemaal...

Vandaag laat ik jullie een paar "konijnendoosjes" zien....ik heb deze doosjes al héééél vaak gemaakt samen met of vóór de kleinkinderen...:-)...ze zijn gemaakt met hele oude Spellbinders                   ( nesties)..wat lekkers er in gedaan en de kindjes waar ik ze voor gemaakt heb waren er content mee..:-)....vooral het staartje trok hun aandacht...:-)...het moeilijkste vond ik de ogen en neus/mondje...hihi...het is wél erg leuk om te maken!!

Bedankt weer voor jullie reacties! Groetjes van Anja.

6 opmerkingen:

  1. zo leuk, vind ik deze.
    toch veel leuker dan kant en klare bekertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, daar wordt toch iedereen blij van,jong of oud 😉
    Schattige bekertjes!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schattig gemaakt!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze super schattig en heel erg mooi gemaakt!!’

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk zijn de doosjes Anja !
    Dat heb je leuk gedaan .
    De staartjes zijn echt grappig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen