Artikelen

maandag 6 november 2023

Zigzag....










Goeiemorgen allemaal...
Vandaag laat ik jullie een paar voorbeelden zien die gemaakt zijn met de nieuwe zigzag stencils van Marianne, LR0836... daar kun je erg leuke dingen mee doen!! :-)....
De bovenste labelkaart heb ik met de LR0827 gedaan en de besjes zijn de LR0828 en het Mattieplaatje is van de MB0211. De ronde stans is van de LR0693.. en Winter is van de LR0784. Het dessinpapier is PK9185.
De cadeauenvelop heb ik gemaakt voor onze oudste kleinzoon...:-)... Ik heb een oud restje dessinpapier gebruikt en Mink glanskarton ... De cijfers komen van de CR1453. Van Harte is de LR0750..De zigzaglijnen komen van de LR0836.. Het randje van de label is met de LR0827 gedaan...

Dankjewel voor jullie reacties!! :-)...
Groetjes van Anja






4 opmerkingen:

  1. Weer helemaal geslaagd, Anja!
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten! Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleinzoon! Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie creatie Anja !!
    Heel apart de zigzag stencel .
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt. Het envelopje van je kleinzoon is ook mooi. Daar was hij vast heel blij mee. Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond je post erg leuk! Je inzichten waren waardevol. Ik kijk uit naar meer van je.

    BeantwoordenVerwijderen