Artikelen

vrijdag 27 januari 2017

Demo 4 februari...













Hallo allemaal...

Deze kaartjes heb ik gemaakt met de nieuwe mal van februari, LR0454. De nieuwe Mattieplaatjes MB0164 en MB0165. En het dessinpapier PK9144.
De tekstlabels heb ik gemaakt met CR1390. Wat oudere blaadjes/ornamentje..
De bloemen heb ik gemaakt met handgeschept papier van Marianne, RB2224.
Zijn jullie benieuwd om ze in het echt te zien??  Kom dan een kijkje nemen bij Joke....kijk ook op facebook Ennnn ik heb er nog meer!!

Waar?...Kaart & Klos, Nieuweweg 79 in Veenendaal.
Wanneer?...zaterdag 4 februari van 10 - 4 uur.

Hartelijke groetjes van Anja











woensdag 4 januari 2017

Laat ze maar fladderen!!














Hallo allemaal..

Vinden jullie het ook zo fijn dat alles weer een beetje in een "normaal" ritme is gekomen? En ik heb er weer zin in...jullie ook?? :-)..
Naar verwachting komt per 1 februari de nieuwe ronde mal ( LR0454) uit en ik heb al vast wat voorbeeldjes gemaakt...mij prikkelde het om er een babysetje mee te maken..De mal bestaat uit 4 mallen, de buitenste is 13 cm doorsnee, dan de "bloemenrand" die in het midden open is, die is bijna 12 cm. Daarna komt het kleine rondje, 7,5 cm en dan de open vlinder...die is 4,5 x ruim 4 cm. Met de bloemenrand kun je ook b.v. je plaatje mooi uitstansen.
Bij de witte kaart heb ik met de envelope punchboard een bijpassende envelop gemaakt, de meeste enveloppen waren te groot..:-)..
Het dessinpapier komt uit de A4 blocs van Eline/Marianne..PB7049 en 7050.
De cadeaudoosjes heb ik gemaakt met het superhandige malletje van Marianne, CR1386... De plaatjes zijn van een Mattievel MB0159.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden..:-)..

Ik wil iedereen bedanken voor jullie gezellige berichtjes

Een Hartelijke groet van Anja

zaterdag 24 december 2016

Beste allemaal..


Hallo allemaal..

Bij deze wil ik iedereen hele Goede Kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar toewensen..Dat we in goede gezondheid veel mooie dingen mogen maken..
Naar verwachting zal er per 1 febr, weer een mal( met open vlinder) van mij komen...ben erg benieuwd hoe jullie die gaan vinden..:-)..

Bedankt voor jullie reacties en mailtjes!
Een Hartelijke groet van Anja

ps. deze foto is gemaakt in het bos ( Prattenburg) vlak bij waar ik woon, toen er nog van dat mooie "witte spul" lag..:-)..

maandag 12 december 2016

Cirkels en doosje van Marianne..








 Hallo allemaal ...

Hebben jullie de doosjesmal ( CR1386) al gezien?? Hij is zóóó handig!! In een handomdraai heb je een cadeaudoosje gemaakt..erg leuk om te doen... De stempels heb ik gedaan met CS0979. Het dessinpapier komt uit het bloc PK9139. Ik ben nu met "babydoosjes" bezig...liefff.. En de cirkelmallen ( CR1360) zijn ook erg mooi met die stiklijntjes. De kerstster van Petra vind ik prachtig!!! (LR0435 en takjes/sparappel LR0438). De kerststerren heb ik gedaan met wit karton en vellum...
Op het kraftkarton heb ik de swirl ( CS0939) gestempeld met witte inkt.
Rendier is gedaan met LR0442. Ben benieuwd wat jullie er van vinden..:-)..

Bedankt voor jullie reacties en groetjes van Anja.

vrijdag 25 november 2016

Labelkaartjes..








Hallo allemaal..

Deze keer heb ik een paar labelkaartjes gemaakt..( LR0425.)
Ik heb de plaatjes op maat gemaakt van de mal , uitgeprint op het karton waar de kaarten mee gemaakt zijn. Bijpassend dessinpapier opgezocht en....zelf vind ik ze best wel leuk geworden..:-)..:-).. jullie ook??

Ik zag dat er weer nieuwe volgers zijn bijgekomen...hartelijk welkom!! Ik hoop dat jullie wat inspiratie vinden op mijn blogje...:-)..
Bedankt voor jullie gezellige reacties!

groetjes van Anja

maandag 31 oktober 2016

Lieve "koppies"







Hallo allemaal..

Deze keer heb ik 1 malletje (van de LR0445) gebruikt...de bedoeling was om er foto,s van de kleinkinderen voor te gebruiken...helaas had ik geen geschikte foto's hiervoor.. Misschien jullie wel?? Ik heb de plaatjes zo groot geprint dat je het héle malletje er uit kunt stansen. Het is één geheel zeg maar...Nog drie keer voor de achterkanten gedaan en het lint ertussen..Het was lastig om het goed op de foto te krijgen.... Ben benieuwd wat jullie van m'n hangend kaartje vinden..:-)..
Afgelopen zaterdag was ik in Harderwijk bij de open dag van Gerda's Hobbyshop. Wat hadden de dames weer mooie voorbeelden gemaakt, ook met de nieuwe mal! Het waren toppertjes!! Fijn weer zo veel bekenden gezien te hebben..:-)..

Bedankt weer voor jullie gezellige reacties!
Groetjes van Anja