Artikelen

maandag 8 mei 2017

Envelopvorm...












 Hallo allemaal..

Nog een paar kaartjes met de nieuwe envelopvormige mal..LR0468..
Je kunt er nog best wel veel kanten mee op..:-)..
Ik ben ook lekker met de envelopvormige mal bezig geweest voor de demo van 10 juni..bij Kaart @ Klos..
Verschillende voorbeelden gemaakt met dat mooie zachtgroene dessinpapier ( zie vorige post) van Pion ( jammer dat het niet zo mooi op de foto,s over komt) ..vorige week er ook nog een workshop mee gedaan.. Ook ben ik met voorbeeldkaarten bezig met de nieuwe mallen van 1 juni...is ook weer erg leuk om te doen..
Het goudkleurige karton is van Marianne...de hortensia Layerd stamps ook, plaatje van Mattie...de gestanste bloemen, takjes, en schelpje komen in juni uit..
Het dessinpapier achter de envelopvorm is uit een iets ouder bloc van Marianne.
De envelop zelf heb ik gedaan met een Envelop Punch Board. Het is zóó leuk om zo,n setje zelf te maken..:-)..

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties..
Nieuwe volgers Hartelijk Welkom..ik hoop dat jullie inspiratie op doen op mijn blogje..:-)..

Hartelijke groetjes van Anja.



8 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n chique hoekje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is is ook weer prachtig Anja, heel mooi die hortensia's erop ...en verder ook leuke details allemaal

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en kunstig gemaakt. Wat een mooie mal en bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, Anja.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Anja ! Mag ik vragen uit welk papier de bloemen zijn gestanst op de eerste foto? Ziet er 'soft finish' uit? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gina..

      Ik heb die uit de restjes karton gestanst van waar ik de kaart mee heb gedaan, zachtgroen en rose ...en dat is van Papicolor. Ik heb de kaart niet meer ....kan nu niet kijken welk nummer..sorry..?

      Hartelijke groetjes van Anja

      Verwijderen
  6. Wat zijn je kaarten weer mooi Anja!!
    Prachtig zijn de nieuwe mal en stempels.
    Je hebt er wat moois van gemaakt!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen