Artikelen

maandag 29 mei 2017

Seringen...














Hallo allemaal...

Deze keer een "setje" kaarten met de mooie seringen van wat ouder Pion papier..De nieuwe mallen van juni( LR0470 , LR0471 en LR0472 ) heb ik gebruikt. Ook een groot "blad" van Marianne, LR0375...een designfolder DF3426, en de vlinder is van LR0454. Bij de tweede foto heb ik een "nestie" gebruikt van Crealies...die paste er gewoon heel mooi bij..:-)..
Vandaag is het te warm om te knutselen denk ik....:-).. maar gelukkig had ik deze al klaar liggen...willen jullie ze in het echt zien?? 10 juni hoop ik deze mee te nemen naar de demo bij Joke, Kaart & Klos, aan de Nieuweweg in Veenendaal..

Iedereen weer bedankt voor jullie reacties!!
Hartelijke groetjes van Anja.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Anja

    Je hebt weer schitterend mooie kaarten gemaakt en zoals altijd weer heel leuk gedaan met de nieuwe mallen.
    groetjes van Ikkes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, Anja, ich bin total begeistert von deinen Wunderschönen Karten
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn prachtig Anja!
    De mallen zijn ook heel mooi!
    Alles ziet er gezellig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen