Artikelen

maandag 25 november 2019

Groen...rose en bordeaux tinten...






























 Beste allemaal...

Deze heb ik een tijdje geleden al gemaakt met dessinpapier van Nature's Garden. Peony Collection. Het glanskarton is ook van Crafters Companion.
Ik heb de vrij nieuwe Circle XL gebruikt, LR0618, ook de LR0619. En de oudere LR0470... De blaadjes komen uit de LR0608 en de grote bloemen zijn de LR0546. Die heb ik gestanst uit vellum en daarna bewerkt met pearl vingerwax.
Ook de mooie randen, LR0599 heb ik gebruikt en de leuke mini labels met bijpassende teksten, CS1028.
Bij deze projectjes laat ik zien dat je best veel mogelijkheden hebt met de verschillende malletjes die bij de Circle XL horen! Je kunt er zó lekker mee spelen...:-)..

Dankjewel voor jullie leuke reacties!
Groetjes van Anja

3 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn weer plaatjes Anja!
    De mallen zijn prachtig,en het papier.
    Een super mooie combinatie van alles!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaarten.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Anja, en hiermee mag je zo fijn je eigen smaak toepassen in werkelijkheid zijn de kleuren vaak nog mooier....als ik soms naar de tijd kijkt waarop gereageerd wordt lijkt het of iedereen midden in de nacht op jou blog kijkt, �� groetjes F.B.

    BeantwoordenVerwijderen