Artikelen

dinsdag 12 november 2019

Zeg het met....bloemen!!















































Beste allemaal..

Een lange post deze keer ...ik vind het jammer om de kaarten die ik in een bij elkaar passende serie heb gemaakt in delen te plaatsen...:-)...
Deze kaarten had ik afgelopen zaterdag bij me in de winkel van Gerlinde, Zusjes Hobbyhoekje in Ede.... Wat wás het druk en gezellig!!! Zoveel lieve reacties en complimentjes gekregen!!
Het is ook een héle mooie winkel geworden, lekker ruim en meer aanbod..:-)...

Bij deze serie heb ik de bloemenmal gebruikt, LR546 en die gestanst op vellum/perkamentpapier. Toen heb ik die bloemen bewerkt met vingerwax
( pearl)...zie laatste foto. Ik ben er per ongeluk achter gekomen dat de bloemblaadjes veranderen ....zó leuk!!! Ze gaan "leven" als het ware...
Alle bloemen die jullie op de foto,s zien heb ik NIET opgebold o.i.d. ze doen alles vanzelf, waarschijnlijk door warmte of vochtigheid of zo...En ze veranderen bijna elke dag van vorm....leuk!!! :-)... Wel heb ik de bloemen een beetje met inkt bewerkt in de harten en iets langs de randen..Bij het plakken hecht de lijm niet zo goed omdat het er niet IN kan trekken dus breng de lijm aan op de achterkanten van de bloemen en laat dat dan even rusten ...dan blijven ze wél goed aan elkaar plakken! Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is van Craft & You..Sweet Time.
Ook de wat oudere mallen er bij doen het nog steeds goed vind ik....
De mini labels en teksten van Marianne zijn erg leuk! CS1028...
Ik ben héél erg benieuwd wat jullie van "mijn" bloemen vinden?? Willen jullie deze kaarten nog een keer in het echt zien?? Ga dan naar Zusjes Hobbyhoekje in Ede...

Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes van Anja





8 opmerkingen:

  1. Ha Anja, wat hebben we zaterdag genoten van je mooie nieuwe kaarten. We kunnen nu via je blog nog nagenieten. Het was idd een gezellige drukte. Fijn dat je er ook van genoten heb. Ik ga gauw eens proberen de bloemetjes te maken. Veel succes verder met het ontwerpen van je mooie kaarten. Hartelijke groeten en gauw tot ziens. Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schöne Ideen - perfekt gestaltet !
    Helga from Austria !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja, de kaarten waren prachtig!!
    Ik heb ze in het "eggie" mogen bewonderen, vandaag heb ik ook een kerstster in perkament uitgestansd en bewerkt. Wat een grappig gezicht zoals de bloemen veranderen van vorm!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Anja, wat hebben we het weer gezellig gehad bij jou aan de tafel.
    Ik ben druk bezig met alle bloemen te stansen en er iets moois van te maken ik heb nu al menig kaartje gemaakt wil je ze eens zien kijk dan op mijn Facebook pagina groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo… dit zijn schitterende kaart Anja! Knap gedaan.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig Anja in een woord GEWELDIG!
    hartelijke groeten Els Th

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn je kaarten superrrrr mooi Anja!
    Je bloemen zijn schitterend ,geweldig !
    Jammer dat ik ze niet in het echt kon zien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je kaarten prachtig Anja stuk voor stuk!!!
    Een bijzondere gave heb je, hartelijke groeten F.B.

    BeantwoordenVerwijderen