Artikelen

maandag 14 april 2014

Vuurtoren..





 Hallo allemaal..

Een kaartje met het nieuwe hekje... ik heb pas nog weer een doosje opgeruimd en toen kwam ik dit oudere plaatje tegen met de vuurtoren...ik vind die kleuren toch zó mooi! Het hekje heb ik uit donkerbruin karton gestanst en daarna bewerkt met Inka Gold Hematith. Dat geeft een heel mooi "antiek"effect.
De materialen die ik hier bij heb gebruikt zijn:

- CR1271 Hekje..
- LR0236 ovale buitenrand.
- DS0915 ( Designable) de bloemetjes die geëmbost zijn op lichtblauwe strook.
- CR1273 Bloemenrand aan de binnenkant..( per 1 mei).
- verschillende wat oudere malletjes en dessinblocje van MD
- kraftkarton
- lichtbl, en bruin karton van Papicolor.
- Inka Gold Hematith 911
- verbandgaas, bloemetjes, en de stipjes zijn gezet met een pearlpen van Viva

Nieuwe volgers heet ik Welkom!! Ik hoop dat jullie inspiratie op doen op mijn blogje..:-)..
Bedankt voor alle gezellige berichtjes bij de vorige post!

Hartelijke groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten