Artikelen

woensdag 24 december 2014

Kerst....




Beste allemaal...

Dit word het laatste kaartje die ik plaats dit jaar.... We hopen dat we in januari er weer met frisse moed tegen aan kunnen gaan..In februari komen er 2 swirlachtige stencils van mij uit, die hoop ik in januari weer te laten zien. Helaas ben ik er door de zorg met onze zieke moeder en alle perikelen met mijn gezondheid niet aan toe gekomen om kerstkaartjes te maken, dus wil ik ook op deze manier iedereen hele Goede Kerstdagen toewensen en alle goeds voor het nieuwe jaar!
Alle mensen die het moeilijk hebben, heel veel sterkte !

De gebruikte materialen zijn:
- Recycled Kraftkarton ( grijs en wit)van Papicolor
- Perkacolor nevel van Papicolor
- Dessinbloc Marianne PK9115
- Stempel CS0907
- Embosfolder DF3406
- Sterretjes CR1294
- Kerstster groot LR0122
- Tekst Kerst Col1338
- Open rand CR1273
- Doorzichtige stipjes zijn gedaan met pearlpen van Viva
- Tule JU0924

Ik wil iedereen héél erg bedanken voor alle lieve en gezellige berichtjes! Alle volgers....ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben kunnen vinden op mijn blogje..?

Een Hartelijke groet van Anja





8 opmerkingen:

  1. Gorgeous!
    Merry Christmas and a New Year's wishes and many arts!

    Nágela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wünsche dir und deiner Familie Frohe Weihnachten und ein Prosit neu Jahr
    Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Anja
    Voor jou ook Fijne Dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kerstkaart Anja!
    Jou en je gezin wens ik ook goede kerstdagen en het allerbeste voor 2015.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anja,
    Je kaart is weer schitterend en ik wil jou ook heel goede kerstdagen wensen.en ik hoop dat het met je gezondheid in 2015 beter mag gaan
    Groetjes van Marian..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zijn ook deze kerstkaartjes weer Anja...prachtige detais

    Ook voor jullie hele fijne feestdagen en hopelijk gaat het in 2015 wat beter met je gezondheid

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Anja, ook dit laatste kaartje is heel mooi!
    we wensen jou en je familie ook het beste voor het nieuwe jaar. ook sterkte met je ouders...
    veel knutselgroetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Anja, op deze 1e dag in het nieuwe jaar wil ik jou en je familie een goed, gezond en succesvol 2015 wensen.
    Dat dit nieuwe jaar met minder zorgen om je ouders en je eigen gezondheid mag verlopen.
    Hoop je spoedig weer te zien.
    Groetjes Anny

    BeantwoordenVerwijderen