Artikelen

dinsdag 14 juli 2015

Nieuwe juli artikelen van Marianne Design...
















Hallo allemaal...

Even een paar kaartjes met de nieuwe spulletjes van Marianne ... Ik vind ze leuk!!! :-) :-)...
Ik heb ze gecombineerd met Mattie's plaatjes en andere mallen en ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden?
De gebruikte materialen zijn:

- Papicolor karton
- Craftables basics vierkant CR1332 en ovaal CR1333.
- Rustic Wood dessinbloc PK9124
- Mattievellen zee MB0150 -0151
- Mattievellen bloemen MB0152 - 0153
- Designfolders extra DF3415 ( krullen)en DF3416
- Craftable bloemenrand CR1330
- Vlinder LR0356
- Schelpen LR0230 en anker/zeester LR0232
- Spriettakjes LR0192
- Open blaadjes LR0156
- takjes met besjes LR0157
- Clearstamps ruitje 13 x 13 cm CS0938 en swirl CS0939 ( deze worden in aug, verwacht).
- Brilliance ink Pearl Crimson BD-62 ( geeft mooi parelmoer effect)


Weer een paar nieuwe volgers....Hartelijk Welkom!! Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op doen?
Iedereen weer bedankt voor jullie berichtjes!!

Hartelijke groetjes van Anja

5 opmerkingen:

  1. Mooie nieuwe lijn, super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja

    Je hebt weer superleuke kaarten gemaakt met de mooie plaatjes van Mattie.
    Leuk om weer kaarten van je te zien.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten heb je met de nieuwe mallen en plaatjes gemaakt Anja!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat zijn ze weer prachtig Anja! Ook de mattie velen vind ik heel mooi!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anja, ik vind ze ook leuk!!
    mooie plaatjes zijn er weer... en leuke mallen, mooie combinaties...
    je hebt er weer wat moois van gemaakt, super!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen