Artikelen

dinsdag 2 januari 2018

Voorspoedig Nieuwjaar.





 Beste allemaal...

De eerste post in het nieuwe jaar! Eerst wil ik iedereen alle goeds voor het nieuwe jaar toewensen ..
Ik heb weer zin om lekker creatief bezig te kunnen zijn...jullie ook?? :-)..
Een dezer dagen komen de nieuwe embosfolders met brede rand uit...ik ben benieuwd wat jullie er mee gaan doen? De 20e hoop ik hiermee een demo te doen bij Joke, van Kaart & Klos. Wie weet zie ik jullie daar??
Dit kaartje heb ik gemaakt met het dessinpapier van Craft&You. De kersster van Petra, LR0435, de takjes van de LR0438. De LR0483 heb ik aan de voorkant gebruikt en de tekstlabel binnenin. De bloemen heb ik gestempeld met de TC0861. Ook heb ik het takkeboskransje gebruikt, CR1419 en de mooie tekst komt van CS0991.

Bedankt voor jullie fijne reacties..
Hartelijke groetjes van Anja

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anja, ook jou en je man, wil ik je een gezegend nieuwjaar wensen!
    Is weer een prachtig kaartje en zie uit naar de schitterende mallen en creaties van jou?
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังไซไฟ

    BeantwoordenVerwijderen