Artikelen

maandag 16 april 2018

Van Harte!!

















Beste allemaal...

Deze 5 kaartjes zijn gemaakt met de bloemenmallen, LR0516, LR0517 en LR0518. Ik heb ook de Designfolder extra gebruikt, DF3444. De vlinders, LR0509 en oudere passepartoutmalletjes. Het dessinpapier is van Pion, het plaatje met het hondje en bloemenmandje ook! De andere plaatjes zijn van Hobby Lapland. Het goudkleurige karton is van Marianne, CA3126. De ronde en ovale nesties zijn van Crealies.

De volgende keer hoop ik jullie de nieuwe malletjes van mei te laten zien!! De grote swirl die ik af en toe heb gebruikt komt dan ook uit...ik ben druk bezig met voorbeelden maken voor de demo bij Marian,s Hobbyshop in Bennekom. Ik ben benieuwd wie ik daar weer tegen ga komen...:-)...

Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes van Anja

3 opmerkingen:

  1. Weer van die super mooie kaarten!
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt.
    De mallen zijn zo prachtig Anja!
    Daar kan je veel kanten mee op.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anja wat was een mooie ervaring hier op jouw BLOG te mogen dwalen .
    Ik had ogen te kort ,wat een schitterende creaties maak jij.
    Ik heb erg genoten en wil je daarvoor heel hartelijk BEDANKEN.
    Groetjes en een fijn Weekend . Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen