Artikelen

maandag 11 juni 2018

Zeepaardje...

















Hallo allemaal...

Wat was het een gezellige en drukke demo afgelopen zaterdag bij Knus & Zo!!
( Gerda's Hobbyshop). Héél veel complimenten gekregen....het was een warm bad voor mij :-)..:-)... De drie dames uit Nijkerk...dankjulliewel!! :-) 
Het trapje af was niet eenvoudig!!...

Ik heb deze kaartjes gemaakt met het nieuwe zeepaardje van Marianne Design, LR0536. De brede open rand met smal schulprandje is LR0525. De bloemen zijn van de LR0472, de open schelpen LR0471. Bij het eerste kaartje heb ik een nieuwe "nestie" van Marianne gebruikt, CR1439. En de vlinders...die zijn zóó mooi!! LR0509. 
Het vrij nieuwe dessinpapier is van Pion, Seaside Storys. De plaatjes komen van Pion plaatjesvellen...

Bedankt voor jullie gezellige reacties.
Groetjes van Anja


4 opmerkingen:

  1. Hallo ANja

    Wat heb je weer juweeltjes van kaarten gemaakt.
    Leuk dat je een fijne demo dag gehad hebt.
    Ik ben ook bezig met de kaarten van de nieuwe mal af te maken.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer super mooi Anja!
    Wat een prachtig model en mallen.
    Jammer dat het zo ver is de demo.
    Hopelijk kom je eens hier in de buurt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij uit Nijkerk hebben erg genoten van alle mooie kaarten. We gebben weer heel veeel inspiratie opgedaan. En die trap...ach we zijn weer boven gekomen....Groetjes Wil Ruan Fenba

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge. Getypt zonder bril...De groetjes ga ik er halen. Rian Fenna en Wil

    BeantwoordenVerwijderen