Artikelen

woensdag 8 augustus 2018

Allemaal bloemetjes....

Bij deze bloemen heb ik gewoon karton gebruikt en de randen bewerkt met inkt. De bloemen aan de onderkant opgebold met een grote bolpen, daarna aan de goede kant in het midden een duw gegeven. De bloemen heb ik ook een vleugje glitter gegeven met de Winks of Stella.
 Hier is rose karton en dessinpapier gebruikt..
 Bij deze 2 bloemen heb ik kopieerpapier gebruikt en die op kleur gebracht met inkt.
 Hier heb ik witte foam gebruikt, op kleur gemaakt met inkt...


De blaadjes/harten heb ik op kleur gemaakt met Niagara Mist..dat vind ik zelf een hele mooie natuurlijke groene kleur..:-)..


LR0546LR0547

Hallo allemaal..

Deze keer laat ik jullie een aantal mogelijkheden zien die je kunt maken met de bloemen en de blaadjes sets...je kunt ze op zóó veel manieren gebruiken!!
Je kunt ze alle vier in 1 bloem gebruiken maar je kunt ook b.v. alleen de kleinste nemen...combineren met dessinpapier....of met foam! Dat geeft een erg mooi effect! Zelf gebruik ik de witte vellen het meest, wel vind ik het jammer dat de kleur wit zo grauw is...vandaar dat ik ze kleur met inkt! Dan valt het ietsje minder op.
Ik ben benieuwd wat jullie er mee gaan doen??

Hartelijke groetjes van Anja





1 opmerking:

  1. Hallo ANja

    Je hebt schitterende mooie bloemen gemaakt.
    Je bent weer aardig bezig geweest en ik vond het veel te warm om te freubelen maar het is gelukkig weer niet meer zo heet meer.
    Groetjes van Janny en succes met je mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen