Artikelen

maandag 22 oktober 2018

Nostalgie...


















Beste allemaal...

Bij deze kaartjes heb ik het dessinbloc van Marianne, Soft Pastels PK9157 gebruikt met de prachtige nostalgische plaatjes van Mattie, MB176. De omklapmallen LR0552 en LR0553, ik krijg héél veel leuke reacties op deze mallen!!..:-).. De geweitjes, LR0563 . De swirl is van de LR0526, en de bloemen LR0546. De prachtige amaryllis van Petra, LR0539. Het goudkleurig karton is ook van Marianne, CA3126...ook mag ik graag de Dew Drops gebruiken, PL4514.
Zaterdag a.s. hoop ik een demo in Harderwijk te doen voor Gerda's Hobbyshop, ben er al helemaal klaar voor ..:-)...en ben benieuwd wie ik daar weer tegen kom??

Nieuwe volger...Hartelijk Welkom!!
Bedankt voor jullie berichtjes...
groetjes van Anja.

6 opmerkingen:

  1. De omklap mallen zijn inderdaad super !
    Je hebt er ook nu weer wat moois van gemaakt.
    Ook de plaatjes van Mattie zijn prachtig!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello, Ek is van Suid Afrika en het reeds baie van jul dies gekoop. Op die oomblik wil ek baie graag die DF3443 die en folder set bekom. Kan ek hoor of jy dit na SA kan pos of waar in Suid Afrika kan ek dit dit koop. Groete Joan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joan...wat leuk om te horen dat je zelfs in Zuid Afrika de door mij ontworpen stencils gebruikt!!
      Ik ben even voor je aan het zoeken geweest en je kunt deze nog bestellen bij: https://hobbynu.nl/search?f=m&q=DF3443
      Als het niet lukt wilt u het dan aan me laten weten??
      Heel veel succes en veel hobbyplezier!!
      Een Hartelijke groet van Anja.

      Verwijderen
  3. Hoi Anja,
    Prachtige kaarten laat je hier zien met je eigen ontwerpen. Top! Naar deze mallen was best veel vraag naar, nietwaar? Dat vind ik toch zo leuk voor je. Blijft bijzonder hé. Geniet ervan!
    Leuk ook om je vanmiddag gesproken te hebben, heel gezellig! Dank je wel voor deze mooie uurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen