Artikelen

maandag 13 mei 2019

Mintay...


  


























Beste allemaal..

Deze projectjes zijn een tijd geleden gemaakt met het mooie Mintay dessinpapier... ik blijf dat mooi vinden...:-)..
De grote hoeken heb ik er bij gebruikt. LR0584 en de LR0584. De vlinders van Tiny, LR0509.. de swirl, LR0526. De grote bloemen, LR00546 en de LR0472. De geweitjes, LR0563..open hoekje komt van de LR0571 en de "ronde stans met hoekjes" komt van de LR0483. Ovale tekst stansje en vierkant met stiksteekjes zijn nesties van Crealies. Glimmend karton is van Crafters Companion.

Ik hoop 25 mei ook aanwezig te zijn bij het Marianne Event in Spijkenisse bij Doeading!! Ben benieuwd wie ik dan weer tegen kom?? :-)...

Bedankt voor jullie gezellige reacties...
groetjes van Anja.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie's Anja!
    Ik ben ook fan van het mintay papier...
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende serie kaarten Anja!
    En wat een prachtig papier inderdaad!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen