Artikelen

maandag 3 augustus 2020

Allerlei....


....





























Beste allemaal....

Een tijd geleden had ik een "opruimvlaag"...:-)..:-).. Toen kwam ik weer héle mooie plaatjes tegen!! Uit de tijd van toen ik nét begon met 3-d knippen... leuk!!
Hebben jullie die ook nog ??
Het is misschien een "allergaartje", maar zó leuk om even te gebruiken!! Ik heb hier bij diverse, wat oudere mallen van Marianne gebruikt.

Dankjulliewel voor leuke reacties en mooie foto's van prachtige projecten!
Groetjes van Anja
 
 








 

3 opmerkingen:

  1. Hallo Anja

    Superleuke kaarten heb je weer gemaakt en de plaatjes heb ik ook nog en waren toen van een groot vel.
    Heel leuk om ze nu in deze mooie mallen te zien.'
    Heel veel groetjes van ons en volgende week zit ik in Noorwegen.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goud van oud Anja, mooie kaarten,ik heb ook nog heel veel plaatjes liggen van jaren terug, maar met al die mooie mallen van jou van tegenwoordig, houd ik het daar bij en mooi papier en bloemen.
    groetjes en ik kijk uit naar je volgende creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een prachtige kaarten Anja!
    De beren plaatjes heb ik ook nog.
    En de mal waar ze op zitten heb ik ook.
    Ik ga ze gauw opzoeken ,leuk voorbeeld!
    De andere kaarten zijn ook super mooi!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen