Artikelen

maandag 22 maart 2021

Nieuwe spullen van Maart







Hallo allemaal..


De spullen van maart zijn er gelukkig...dat heeft even geduurd zeg!.. Hebben jullie de prachtige mal van Petra al gezien?( LR0701).. Hij is zóó mooi! Ik heb ook de nieuwe hortensia er bij gebruikt, LR0703. En het dessinbloc, PK9174, Springtime.
Bij de 2e kaart heb ik de lange mal gebruikt, CR1538. Ook de rand LR0537. Plaatjes zijn van Mattie, MB0193 en MB0190. Bij de 2e kaart heb ik de hortensia's uit vellum gestanst en licht gekleurd met inkt. Daarna opgebold aan de onderkant, omgedraaid en een stevige duw in het midden gegeven...dan vormen de bloemen mooi! En er een vleugje glimmer mist er op gedaan.
Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal met de hortensia gaan doen:-)..

Groetjes van Anja

2 opmerkingen:

  1. Hallo ANja

    Je hebt weer snoezige mooie kaarten gemaakt en het zijn weer plaatjes en mooie mallen.
    Heel veel groetjes van ikkes.Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn weer superrrr mooi Anja!!
    Vooral de bovenste is prachtig, heel apart.
    De hortensia mallen heb ik niet,komt misschien nog.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen