Artikelen

maandag 15 augustus 2022

Anja's Fancy Frame..
















Goeiemorgen allemaal..

Vandaag laat ik jullie wat voorbeelden zien die gemaakt zijn met de LR0780.. Nog even géén kerst/nieuwjaars voorbeelden..:-)....Ik heb hier diverse en ook wat oudere mallen bij gebruikt...weer erg leuk om mee te "spelen"..:-).. De plaatjes van Mattie zijn vrij groot dus ik heb er voor gekozen om de plaatjes áchter het frame te doen...dan kun je ook nog een gedeelte van het plaatje zien in de open rand! Dat vind ik zelf óók wel mooi!! 

Gebruikte materialen zijn: 

- LR0780                   - LR0752

- LR0747                   - CR1597

- PB7060                   - PS8131

- MB0193                  - LR0236

- Col1507                  - LR0526

- CR1576                   - LR0608

- LR0746                   - LR0703

Bedankt weer voor jullie leuke reacties! Groetjes van Anja..












 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Anja

    Wat zijn deze kaarten supermooi en vooral de mooie plaatjes en pasteltinten.Heel mooi gemaakt met de mallen.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, Het zijn weer beauties! Ik ga er ook mee aan de slag een dezer dagen ben benieuwd wat er uit mijn handen rolt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cudna ażurowa ramka :) kwiaty prezentują się w niej doskonale :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn weer super mooi Anja !
    De tag vind ik ook prachtig .
    De plaatjes van Mattie zijn ook mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen