Artikelen

maandag 17 oktober 2022

Van Harte...







 Goeiemorgen allemaal..

Vorige week was onze dochter jarig...:-).... Ik had ergens een modelletje gezien op internet ( weet écht niet meer waar)... Daar moest ik steeds aan denken..:-)... Dít is het uiteindelijk geworden!! Het is héél anders geworden :-)....De maten heb ik aangepast aan de mal en de kaart zó gemaakt dat hij in een envelop van 17 x 17 cm pastte...de kaart kun je plat leggen. Zelf vind ik hem erg leuk om te maken dus er komt waarschijnlijk nog wel eens zoiets voorbij, maar dan wel weer een andere maat! Het dessinpapier was van Mintay, Written papers. De bloemen zijn van de LR0703, en de boog is gemaakt met de LR0751. Met één daar van heb ik ook de zijkanten mee afgetekend en daarna weg gesneden. De swirl is van de LR0670. De cijfers zijn van de CR1453 en de label is de CR1352. 

Bedankt weer voor jullie leuke reacties! Groetjes van Anja.

3 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Anja,
    (nog)Hartelijk Gefeliciteerd met je dochter, 38 jaar al weer...
    Leuk, persoonlijk cadeautje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag Anja, jullie nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter! Wat een apart model kaart heb je gemaakt, maar o zo mooi, een echte "Anja"-creatie! 😄
    😄
    Groetjes van Ria.🌺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie weer Anja !
    Daar was je dochter vast heel blij mee.
    Alsnog van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen