Artikelen

maandag 20 februari 2023

Collection en blog Marianne..









 Goeiemorgen allemaal..

Vandaag heb ik 2 tulpkaartjes om te laten zien die ik heb gemaakt voor het blog van Marianne en de Collection! Daar kun je ook de materialen en de beschrijving vinden...https://mariannedesign.nl/assets/Downloads/CAT13122-download-NL.pdf  Het babykaartje vind je hier: https://mariannedesign.nl/blog/baby-olifantje

Bedankt weer voor jullie leuke reacties! Nieuwe volgers....welkom!! groetjes van Anja.

3 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je met de tulpkaarten zoveel verschillende kanten op kunt. Vooral de babykaart is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer super mooi Anja !!
    Heel lief olifantje zit er op
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil iedereen hier die op zoek is naar een lening aanraden om contact op te nemen met de heer Pedro en zijn leningmaatschappij om een lening te krijgen tegen een zeer laag tarief van 2%, ik ben zo dankbaar omdat ik nu een bedrijfseigenaar ben met 5 werknemers die werken in mijn bedrijf.
    Neem nu contact op met Pedro via e-mail om toegang te krijgen tot uw lening. peddroloanss@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen